TOP

Τα κορυφαία 5 λάθη μάρκετινγκ. Πώς να τα αποφύγετε;

DMΜια ισχυρή καμπάνια μάρκετινγκ θα σας συνδέσει με τους σωστούς πελάτες, θα κάνει τους ανθρώπους να μιλούν για την εταιρεία σας, να παρουσιάσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας στα μέσα ενημέρωσης και να δημιουργήσουν την επιχείρησή σας για οικονομική επιτυχία.

Τα λάθη μάρκετινγκ μπορούν να κοστίσουν πολύ την επιχείρησή σας σε χαμένα έσοδα και άλλα έξοδα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα σφάλματα μάρκετινγκ μπορεί ακόμη και να προκαλέσουν πρόβλημα δημοσίων σχέσεων.

Κάνετε κάποιο από αυτά τα πέντε κοινά λάθη μάρκετινγκ; Εάν είστε, υπάρχει ακόμα χρόνος για να γυρίσετε τα πράγματα. Τα περισσότερα λάθη μάρκετινγκ μπορούν να αποφευχθούν με προσεκτικό σχεδιασμό.

Έλλειψη έρευνας και δοκιμών

Η παράλειψη έρευνας και δοκιμών είναι ένα από τα πιο κοινά λάθη μάρκετινγκ που κάνουν οι εταιρείες.

Η έρευνα αγοράς και οι δοκιμές εξοικονομούν χρόνο και χρήμα προβλέποντας την απόδοση των προϊόντων και των προωθήσεών σας προτού ξεκινήσετε μια μεμονωμένη καμπάνια. Σας δίνουν ένα στιγμιότυπο για το πώς θα ανταποκριθεί το κοινό στις καμπάνιες μάρκετινγκ, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να επισημάνετε αναποτελεσματικές ή μη δημοφιλείς ιδέες προτού ξεκινήσετε την εξάσκηση.

Για να καταλάβετε πώς οι καταναλωτές θα ανταποκριθούν στις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ, κάντε τη δέουσα επιμέλεια. Αναπτύξτε πολλές προσφορές, τιμές, πακέτα και προσφορές και, στη συνέχεια, δείτε πώς αντιδρούν οι δυνητικοί πελάτες σε κάθε μία.

Ακατάλληλη εστίαση και τοποθέτηση

Η τοποθέτηση του brand σας είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της δημιουργίας ενός χώρου για την εταιρεία σας και για να καταφέρετε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Η στρατηγική τοποθέτηση στην αγορά δημιουργεί δυναμική, πράγμα που σημαίνει ότι κάθε φορά που διαθέτετε ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία, βασίζεστε στο προηγούμενο προϊόν.

Αλλά πολλές εταιρείες εμπορεύονται μεμονωμένα προϊόντα χωρίς να σκέφτονται πώς γίνεται αντιληπτό συνολικά το brand τους. Στη συνέχεια πρέπει να ξεκινήσουν εκ νέου με κάθε καμπάνια μάρκετινγκ, η οποία κοστίζει χρόνο, χρήμα και προσπάθεια.

Αποφύγετε αυτό το κοινό σφάλμα μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας στρατηγικές εντοπισμού θέσης για να επηρεάσετε τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες σας συγκρίνουν με τους ανταγωνιστές σας. Είστε πολυτέλεια ή προϋπολογισμός; Είναι τα προϊόντα σας για μια συγκεκριμένη κατάσταση; Είστε γνωστοί για υψηλή ποιότητα ή έναν συγκεκριμένο τύπο πελάτη;

Κάθε προϊόν ή υπηρεσία που αγοράζετε πρέπει να σχετίζεται με τη συνολική εστίαση και τη θέση σας. Αυτό δημιουργεί μια συγκεκριμένη θέση για εσάς στον κλάδο σας, επιτρέποντάς σας να αναπτύξετε μια πιστή πελατειακή βάση.

Μάρκετινγκ χωρίς USP

Το USP σας είναι η μοναδική πρόταση πώλησης: η μοναδική δήλωση που σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Δείχνει πώς τα οφέλη του προϊόντος σας αντιμετωπίζουν άμεσα τις ανάγκες των καταναλωτών με τρόπο που κανένα άλλο προϊόν δεν κάνει.

Επιλύετε ένα πρόβλημα που κανείς άλλος δεν λύνει; Δημιουργία ποιότητας πολυτέλειας σε χαμηλή τιμή; Πουλάτε έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής; Χρησιμοποιείτε υλικά ή πόρους με νέο και επιθυμητό τρόπο;

Οι πελάτες έχουν πολλά μηνύματα μάρκετινγκ που ζητούν την προσοχή τους. Εάν δεν τους παρουσιάσετε USP, η επιχείρησή σας είναι πιθανό να χαθεί από το θόρυβο.

Αποφύγετε αυτό το σφάλμα μάρκετινγκ κάνοντας το USP σας το θεμέλιο κάθε απόφασης μάρκετινγκ. Αυτό θα βοηθήσει τους πελάτες να καταλάβουν γιατί χρειάζονται την επιχείρησή σας και τι σας ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας.

Αποτυχία λήψης επαναλαμβανόμενων πελατών

Η εστίαση αποκλειστικά στην προσέλκυση νέων πελατών και η απώλεια εσόδων που δημιουργούνται από το επανειλημμένο μάρκετινγκ είναι ένα κοινό σφάλμα μάρκετινγκ.

Η απόκτηση νέων πελατών είναι σημαντική, αλλά δεν είναι τόσο κερδοφόρα όσο το μάρκετινγκ σε πελάτες που επιστρέφουν. Κατά μέσο όρο, η πώληση σε νέο πελάτη είναι πέντε φορές ακριβότερη από την πώληση σε υπάρχοντα πελάτη.

Ένας επαναλαμβανόμενος πελάτης έχει λιγότερα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει πριν πραγματοποιήσει μια αγορά επειδή έχει εμπιστευτεί ήδη την επιχείρησή σας μία φορά. Και όσο περισσότερο αγοράζει ένας πελάτης από εσάς, τόσο πιθανότερο είναι να συνεχίσει να αγοράζει.

Εάν οι στρατηγικές σας μάρκετινγκ απευθύνονται μόνο σε νέους πελάτες, χάνετε ένα σημαντικό τμήμα της αγοράς σας. Αποφύγετε αυτό το λάθος μάρκετινγκ αφιερώνοντας τόσους πόρους για τη σύλληψη επαναλαμβανόμενων αγοραστών, όπως κάνετε και για την απόκτηση νέων, αν όχι και περισσότερους.

Έλλειψη εστίασης στις πιθανές ανάγκες των πελατών

Πόσο καλά γνωρίζετε τους πελάτες σας και τα προβλήματα που θέλουν να λύσουν; Παραδόξως, λίγες επιχειρήσεις χρειάζονται χρόνο για να καταλάβουν τι ακριβώς χρειάζονται και θέλουν οι πελάτες τους.

Το μυστικό για την αποφυγή αυτού του κοινού σφάλματος είναι απλό, αλλά όχι εύκολο: βρείτε μια ανάγκη που μπορείτε να γεμίσετε και, στη συνέχεια, συμπληρώστε αυτήν την ανάγκη καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο.

Για να κατανοήσετε αυτές τις ανάγκες, θα πρέπει να κάνετε κάποια έρευνα και δοκιμή. Μόλις ξέρετε τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κερδοφόρο USP, το οποίο θα τοποθετήσει την επωνυμία σας στη συνολική αγορά. Και με πλήρη κατανόηση του τι χρειάζονται και θέλουν οι πελάτες σας, δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα να προσελκύσετε επαναλαμβανόμενους αγοραστές.

Μην ξεχνάτε ότι πάντα θα συμβαίνουν λάθη στο μάρκετινγκ. Ακόμα και με τον καλύτερο σχεδιασμό, τα λάθη μάρκετινγκ μπορούν ακόμη να συμβούν. Εάν ένα σχέδιο μάρκετινγκ δεν παράγει την απάντηση που θέλετε, αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε τι μπορεί να πήγε στραβά και πώς μπορείτε να τοποθετήσετε καλύτερα τον εαυτό σας στο μέλλον. Όταν η επιχείρησή σας αγωνίζεται με το μάρκετινγκ, ήρθε η ώρα να επιστρέψετε την προσοχή σας στην κατανόηση και την αντιμετώπιση των αναγκών των πελατών σας.